В последните няколко години телевизионния (и филмовия, ако става въпрос) пазар е препълнен с труповете на неуспешни нови версии на стари сериали, които се опитват да събудят носталгията на вече остаряващото младо поколение. Продуцентските къщи опитват по всякакъв начин да съживят стари успехи като „Ангелите на Чарли“ и даже някой не чак толкова стари като „Сексът и градът“. И макар че някои от тях успяват (като Hawai 5-0, Battlestar Galactica например) други се сгромолясват под тежестта на големи очаквания и липса на талант.

Новата версия на Dallas e поредният такъв опит да се спечели аудиторията на хората гледали телевизия през 80те години. За щастие на телевизията TNT опипът е успешен. Използвайки Патрик Дъфи, Лари Хагман и Линда Грей като завръщащи се главни герои, музика от оригинала и модерна версия на началните надписи, продължението на Dallas ще успее да задоволи старите фенове на поредицата. Фокусът обаче е върху младото поколение на семейство Юинг.

Сюжетът се върти около сина на Джей Ар – Джон Рос Юинг Трети (Джош Хендерсън), който търси нефт в Саутфорк – местност, известна още от оригиналния сериал. Неговият чичо, Боби (Патрик Дъфи), който е собстеник на земята, решава да я продаде и така се получава съдебна битка в навечерието на сватбата на осиновения син на Боби – Кристофър (Джеси Меткалф).

Dallas в душата си е сапунена опера от старата школа и това може да отблъсне младите зрители, които биха предпочели да гледат по-вълнуващи предавания като Desperate Housewives, но не вярвам те да са точно таргет аудиторията, която TNT търси. Шоуто е изпълнено с обрати, подобно на предшественика си, но като цяло всичко е прекалено стандартно. Синовете на Джей Ар и Боби са техни стопроцентови копия. Щеше да е малко по-интересно, ако бяха обърнали малко динамиката. Така щеше да получи нещо наистина заслужаващо гледане. За щастие женските персонажи са застъпени толкова добре, колкото и мъжките и сериалът няма да се превърне в The Ewing Cousins Show.

Патрик Дъфи, Лари Хагман и Линда Грей са доста остарели, но това не им пречи да влязат в ролите си без никакъв проблем. Още на втората сцена с Джей Ар става ясно, че Dallas се е завърнал подобаващо. Младите младежи и девойки обаче ще трябва да се постараят малко повече, за да достигнат нивото на „родителите” си. Ще е хубаво, ако и сценаристите им дадат малко повече материал, с който да работят.

В крайна сметка новият Dallas не е великият сериал, за който всички телевизии мечтаят, но е солидна сапунка, която е вярна на предшественика си и има интересен сюжет и добра актьорска игра.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

fourteen − two =