The Americans или както аз му казвам Homeland: 1980 e поредната драма на телевизията FX, която в последно време се е засилила да прави сериали. Дали ще е поредният успех е прекалено рано да се каже, но от това, което видях в пилотния епизод, има доста път да се извърви.

Историята се върти около сложния брак на двама шпиони от КГБ, представящи се за американци във Вашингтон по времето на Роналд Рейгън. Уреденият брак между Филип (Матю Ръс) и Елизабет Дженингс (Кери Ръсел) е постоянно тестван от Студената война и техните деца, които не знаят нищо за истинската самоличност на родителите им. Напрежението нараства, когато в квартала пристига нов съсед, Стан (Емерич), който е ФБР агент, работещ в контра разузнаването.

Кери Ръсел се завръща в телевизията с първата си главна роля от Felicity насам. Тя определено е една от малкото причини, за които The Americans си заслужава да се прегледа. Нейният персонаж е най-сложният, а изпълнението ѝ беше класи над всички останали. Матю Ръс също си го биваше, но героят му има нужда да е малко повече от шпионин, който е фен на американската култура повече отколкото се изисква от него. Останалите актьори нямаха много екранно време, но като че ще се едва ли не статисти с малко повече реплики.

Сценарият не беше лош, но за час и осем минути имаше прекалено много експозиция, флашбек сцени и прекалено малко действие. Няколкото битки бяха заснети ефектно и за бонус Кери Ръсел прилича на мацка, която може да пребие човек. Ако в следващите епизоди се наблегне повече на екшъна, а не на семейната драма, може да се получи нещо. Но, ако съдя от интервютата на създателя Джо Уайсбърг, акцентът ще е повече върху брака между Филип и Елизабет.

Надявам се в следващите епизоди да има значително подобрение, защото ми се гледа повечко Кери Ръсел.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

4 × two =